King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Att Resa Med Taxi

Publicerad 2015-10-07 14:39:00 i Allmänt,

Jag blev ju idiotförklarad angående mina bilkunskaper igår då jag dryftade mig att säga att de nya moderaternas idé om att successivt lägga ner kollektivtrafiken (lite överdrivet) eller i alla fall ta tillbaks den till 1975 så idag har jag varit extremt uppmärksam när jag åkt taxi.

1. Moped och motorcykel är så små att, även om trottoaren är väldigt smal så går det utmärkt att köra tvåhjuling där.
2. Trafikhinder kan man bortse ifrån. Många mesiga taxichaufförer i vårt eget land har många gånger för vana att sakta in vid farthinder. Det behövs inte. Om man kör fort över dem så är obehaget också fort över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela