King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Eric Gör Entré

Publicerad 2015-01-21 17:32:00 i Dejting, Sex & Samlevnad,

Jag har nu gått igenom steg 1 på Elitsinglar.se, dvs jag har fyllt i ett formulär om mig själv som person. Där har Eric som min "avatar" heter angivit det mesta om sin personlighet så nu ska jag berätta lite om honom.
Eric är advokat, 1.92 lång och ett fitnessfreak. I skrivande stund så har inte mina resultat granskats ännu så jag har inte fått svar på hur min personlighet ser ut ännu men jag svarade konsekvent på formuläret det vill säga på alla frågor om känslor så svarade jag att sånt inte hade betydelse. De frågor som handlade om tävlande, karriär och status var för Eric (han stavar med c naturligtvis) extremt viktiga. De idrotter han sysslade med förutom att gymma var segling, rävjakt och ridning. Om Eric fick önska sig något så vore det en "ny regering" och det som Eric gillar minst är "tiggare". Inte tiggeri utan de personer som tigger. 
 
En sak som Eric vurmade mycket för är rävjakt och det kan inte göras nog tydligt att det är många timmar i jaktstugan om året. Jag tänker att Eric ser ut lite som på bilden nedan och har ett par hembiträden och en butler.
 
 
 
Eric är alltså en lätt obehaglig person, han är rik, framgångsrik och stilig samtidigt som han är känslokall, ogin och lite så där lagom religös. Inte så det det går ut över kapitalet men ändå att han går i kyrkan ibland. Jag funderar lite på att göra honom till en liten smygfascist också men det kanske är onödigt. Det kanske är givet med dessa egenskaper?
 
Eric angav också vilka saker i sitt liv som han var mest tacksam för och angav då tre saker:
1. Delägarskapet i advokatbyrån
2. Börsuppgången 1987
3. Båten
Kort sagt en osympatisk person med liten medkänsla och mycket pengar, men glöm för den delen inte bort att de finns på riktigt och de är ofta gifta eller i förhållanden. Sepp Blatter är exempelvis gift.
 
Jag tror att Eric kan bli en populär kille på elitsinglar därför frågar jag redan nu, är det någon som har en Armanikostym att låna ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela