King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Kolla Min Twirk

Publicerad 2015-02-03 23:31:28 i Allmänt,

Kan du twirka? Uttalas tvörka. Jag kan inte något vidare men jag fick i alla fall utbildning om hur man gör det här om dagen. Vi har speldag på fritids och jag sitter och spelar med två tjejer som inte vill spela, de är lite coolare och tycker att det är larvig att spela sälskapsspel. Ankan har målat sina naglar som hon och storesystern gör varje helg, det och smink. Freddie ser alltid till att ha håret snyggt uppsatt och som alla coola tjejer så lyssnar de aldrig på lektionerna. Utöver detta så är de supermysiga och väldigt roliga tjejer. 
 
Det börjar med att Ankan måste ta ett avbrott för att gå på toaletten. När återkommer så deklarerar hon att ifall vi undrat över att det tog så lång tid så har hon knipsat en kabel. Ja hon säger inte direkt så men hon är noga med att påpeka det. Jag påpekar snällt att det kom lite för mycket information, men är man sju år så är det inte så stor skillnad på om man är kille eller tjej och både Freddie och Ankan anser att de hittat det perfekta samtalsämnet. Ankan erkänner att hon ibland fotograferar sina stolta stunder och jag undrar om hon skickade det fotot som julkort, de märker att jag blir lite förlägen och inte vill prata om just det här vilket bara ökar på deras lust.
 
Det är då twirken kommer upp. Ankan som nu är helt exalterad ställer sig upp och skrattar så hon nästan kiknar. 
- Men kolla när jag twirkar! skriker hon nästan. Jag är inte född i farstun så jag anar helt klart oråd. Hon ska släppa en brakare. Det är målsättningen men det går trögt. Till slut så funkar det.
- Har du pruttat nu är du nöjd, säger jag lite småtrött. Hon tänker efter för en stund.
- Men tusan också jag tror jag sket på riktigt.
 
Det är den historian jag kommer att dra när jag träffar henne på tunnelbanan om tio år, med sin pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela