King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Humor För Nazister

Publicerad 2014-05-05 07:27:00 i Allmänt,

Det måste vara svårt att vara rasist eller nazist då det gäller humor. Visst det finns massor med skämt om svarta, färgade och handikappade men det är ju inte något man drar på bussen direkt. Jimmi drar bara såna skämt när han tror kameran är av. Dessutom så finns det fler personer som gör riktigt roliga skämt om just rasister och nazister, Soran Ismail och Magnus Bettnér är två exempel men nästan alla bra komiker har i alla fall något skämt om nassar. Så vad skrattar rasister åt egentligen, förutom ovan nämnda och Tintin i Kongo? 
 
Är det alltid allvarliga på nazistpartiets expedition? Vad pratar de om i fikarummet? Det måste ju vara lite som på en vanlig arbetsplats ändå, eftersom de återkommande påstår att just de är som andra tänker och vill vara. Det är ju knappast så att de tittar så mycket på stå upp komik. Det gamla skämtet: "Min pappa dog i koncentrationsläger - Han ramlade ner från vakttornet." Var säkert något som det lagts ner mycket tid på men det är rätt gammalt nu. 
 
Att nazister och rasister super hårt när de har partaj är ju ganska välkänt men det är ju inte samma sak som att man har skoj. Oftast så urartar det och man springer och letar efter järnrör på Regeringsgatan istället. Missunsamma och småaktiga personer blir alltid argare av alkohol. Glada personer bli glada. 
 
Nu har jag funderat klart på det här. Nu är jag redo för att ge mig ut i livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela