King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Namn På Idrottsmän (och hockeyspelare)

Publicerad 2014-01-21 08:57:46 i Allmänt,

 Nu går huvudet på högvarv. Hela min mensahjärna skärper till sig och söker svar. Dessvärre finns det inget klart svar att ge. Varför spelar Martin S:t Louis i Tampa för i NHL? Borde han inte spela för Blues? Visst Dwight Yourke splelade mestadels för Aston Villa och Alan Sunderland för Wolves och Arsenal, så kanske det inte är så underligt. Jag tror ändå att alla spelare med såna här namn när någon hemlig dröm att åtminstone göra en match för den klubb vars namn de bär. 
 
 
Sophie Ellis Bextors hitlåt i ny tappning.
 
 
Jag är den förste att erkänna att Balotelli säkerligen hade livat upp Det 6:e Sinnet med Bruce Willis.
 
Måste finnas massor med liknande namn som jag inte tänkt på. Någon som kan fylla i lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela