King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Nätdejting

Publicerad 2014-12-13 22:22:00 i Dejting, Sex & Samlevnad,

Nätdejting är inte min starkaste gren men det är ändå rätt kul att ibland läsa lite om hur folk är. Enligt den dejting sajten jag kollar på så är i princip 97% av alla manssökande kvinnor både bergsklättrare och starkt intellektuella, de går också på gym 4-5 gånger om dagen. Detta är inte för att de vill se bra ut i kroppen utan för att de mår bra av det, vilket jag köper. Jag blir dock rätt förvånad över just detta då jag under min långa levnad detat både fotbollsspelare, handbollsspelare, löpare och jag tror en sportdykare, hon hade i alla fall en gummidräkt i sin garderob. De damerna tränade inte alls så mycket. De var dock väldigt vältränade. Kanske ger inte gymmande den träning som egentligen behövs. Det här var ju på hedenhöstiden och då kunde man ju bara välja på att springa och att köra med bullworken men ändå så var man mer vältränad än de som gymmar flera gånger om dagen. Jag menar alla kan ju inte vara hetsätare?
 
En riktigt intressant beskrivning av sig själv hade en dam som besökt min sida just idag. Hon startade med att skriva ner ett antal adjektiv som beskrev henne i ytterst positiva ordalag, lite som att läsa ett sånt där ark som man får på arbetsförmedlingen där man ska få idéer på nya positiva ord som beskriver ens person. Hon använder framförallt ord som smart, klok vilket gör att hon framstår som en framtida Nobelpristagare. När hon sedan i raden under stavar fel på intellekt så blir ju denna framställan väldigt lustig anser jag, Visst, ett stavfel och man kan ändå vara klok, det är ju inte där smartheten sitter, men ändå det är kul. Att hon senare har pejstat in en massa floskler som " det är ditt känslospråk som är avgörande" "Du fångar in mig med ditt INTTELLEKT" "...syre för att tillföra en relation saker utifrån." då blir i alla fall jag mer fundersam. Finns det en person som tänker att det här är en kvinna för mig? Vad är egentligen ett känslospråk och hur utkristalliserar sig det? 
 
Ja det var bara vad jag tänkte just nu. Räkna inte stavfelen, för jag har allvarliga problem med bokstaven J och är ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela