King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Uppretad Igen

Publicerad 2013-10-04 17:21:00 i Allmänt,

Oftast så används ju det hä'r forumet till att ägaren klagar på annat. Två nya saker som jag retar mig allvsrligt på är:
1. Icona Pop
2. Rackartygarna
 
 
 
Förstår folk som för ett blodfyllt hjärta när de ser Icona Pop uppträda hos exempelvis Letterman, det får jag själv när man ser någon bekant göran något stort. Exempelvis om Pelé skulle säga något coolt om Zlatan eller Mellberg. I det här fallet blir jag bara irriterad på de gapiga låtarna. Sluta skrik för 17. Nu har ni irriterat mig och nu får det liksoma vara nog. Ni är inte coola. Mich Jagger och Keith Richards är coola. Basta.
 
 
 
Alex säger i trailern till Rackartygarna att de är en extremsportgrupp och inte vilken som helts utan den galnaste. I trilern så varvas just olika former av extremsport dte vill säga köra motorscykel och att dyka, att hoppa med en motorcykel och att dyka igen. Alex detta är inte extremsport det kallas för simhopp och motorsport. Extremsport är exempelvis när man hoppar fallskärm med en snowboardbräda. Friklättring och basejump är två andra exempel liksom hanggliding, som på svenska heter hängglidning. Ibland förstår man att man behåller de engelska namnen. Att köra på bakhjulet runt en stol är inte extremsport och jo det är andra som gör likadana saker. Skälet till att det inte är så många som kör runt en stol på bakhjulet är att det är tråkigt att titta på. Något som känns fräckt och fräsigt är dock unga blonda killar i Tylösandstrandslinnen med bakvänd truckerkeps. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela