King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Tar Till Vapen

Publicerad 2013-05-16 05:48:00 i

Det var ganska många år sedan som jag först hörde Kalla Mig med Vapnet. En låt som spelades rätt mycket på radion. Den där låten där refrängen går "Kalla mig CP". Därefter Thomégränd, där refrängen gick "Då går jag sönder - Östersönder" som följdes upp med en skiva där man döpt alla låtarna efter gator i Östersund. E14 och Prästgatan är starka låtar, Någonstans där sumpade jag bort dem.
 
 
 
Hur som haver så har jag gjort vårens återupptäckt och jag kräver att det ska spelas Vapnet hela våren. Lyssna gärna även på Kommun som kör på engelska. Klart tunga.
 
Annat som måste spelas Alonzo fas3 som lustigt nog är bland det hårdaste jag hört. Det brukar inte vara så när nån gammal punkare på 52, drar igång och spelar covers på sitt forna bands låtar, men har man Nicke Andersson med i båten blir det sällan dåligt. I det här fallet blev det jävligt bra. Föredrar dock de nya låtarna, men visst var det galet när de spelar Harrsiburg live och Steppan Guiance dyker upp.
 
En arg farbror som garanterat skrämmer barn.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela