King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Tänk om det tar slut

Publicerad 2013-05-07 09:17:15 i Allmänt,

Har sedan förra helgen lyssnat igenom närmare 20 avsnitt av P3 Dokumentär. Visst jag känner mig upplyst som aldrig förr, har fått nya intressanta uppslag att tala om men jag blir även fylld av oro. Ungefär som när man köpt en påse godis och man ser att det börjar se tomt ut i påsen, bortsett från några hårda karameller som man inte riktigt gillar (varför tog jag dem?) och man måste börja hushålla. Tänk om det tar slut och man står där med dokumentärer om raset i Tuve eller något annat mindre spännande. 
 
Sedan så är det ju så att de bästa dokumentärerna läses in av Anton Berg. Snubben gör sitt namn rättvist och hela programmet blir som en njutningsfull chokladdoppad marsipancigarr. Jag undrar ändå om han pratar så där spännande privat.
 
De gör bara 20 program om året vilket innebär att det bara finns ungeför 100 stycken och med den här takten så har jag inte några kvar till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela