King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Gammal? Gaggig?

Publicerad 2013-05-31 07:07:48 i Allmänt,

Okej jag medger att jag blivit lite äldre. Jag medger att jag är rätt disträ på morgnarna. Dessutom ser jag sämre när jag är trött. Det är då jag nyttjar lösglasögon. 10 spänn på Ö&K tycker jag är ett rimligt pris. När jag sitter på bussen på väg till jobbet läser jag tidningen men har svårt att se vad det står trots glasögon. Jag ger slutligen upp och märker först när jag ska stoppa ner glasögonen att båda glasen lossnat och ligger kvar i fickan.

Med andra ord så är jag inte längre disträ när jag är trött jag är helt enkelt gaggig.

Kommentarer

Postat av: Björn Nylander

Publicerad 2013-05-31 11:04:08

Lösglasögon?

Postat av: King Cobra

Publicerad 2013-06-04 13:19:30

Ja de sitter ju inte fast i alla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela