King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Är Det Värt Det

Publicerad 2013-03-06 18:06:58 i Allmänt,

Ingen skugga ska falla på den personal som sliter hund i sjukvården, de gör väl det bästa efter de förutsättningarna som Filioppa Reinfeldt, men jag undrar ifall hon själv skulle acceptera att sitta i ÅTTA JÄVLA TIMMAR för att få tala med en läkare. Klockan tio imorse träffade jag en allmänläkare, som jag misstänker hade ett och annat och berätta om hur det var att vara en ung rysk läkare i första världskriget. Hennes idé om god läkarvård var att skicka mig på remiss till SöS istället, där blev jag trevligt mottagen av en sjuksköterska som förklarade att jag fick vänta så skulle de snart hämta mig, och det gjorde de. En timme efter det kom en läkare som konstaterade att det nog kunde vara nästan vad som helst och att här behövs det röntgen.Det är där jag är nu. Sedan dess har jag väntat på att en läkare ska undersöka mig så att han kan skriva ut en remiss till röntgen. Det har tagit ytterligare sex timmar. Makalöst. Jag är övertygad om att många sköna slantar sparas på Fru Reinfeldts konto men det äts ju istället upp av att vanligt hederligt folk måste ta en minisemester för att kolla liktornarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela