King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

USA Avlyssnar

Publicerad 2013-07-03 12:03:40 i Allmänt,

Någon mer än jag som tycker att vi borde ge Edward Snowden asyl i Sverige? Killen är ju en riktig hjälte. Efter att ha avslöjat Jänkarnas (och engelsmännens) avlyssning av EU konferenser så anser i alla fall jag att karln borde få ett specialpass, där han kan vara medborgare i alla länder i den europeiska gemenskapen. 
 
Om nu inte det går så borde han i alla fall få bli tysk medborgare eftersom Obama dissat Merkel som opålitlig. Att han skulle få det i Sverige anser jag vara otänkbart, eftersom vi inte ger asyl till folk som inte kommer från länder som inte fördömts av stormakterna. 

Kommentarer

Postat av: Brorson språkpolis

Publicerad 2013-07-03 13:53:40

De trippla negationerna i den sista meningen gör den lite lätt svårläst. Vi ger inte asyl till folk som kommer från länder som fördömts av stormakterna. Är det rätt uppfattat?

Svar: Trippelnegation. Det är fan i mig episkt
Niklas Wennergren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela