King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Iakttagelser

Publicerad 2012-03-04 19:08:02 i Allmänt,

Jag ser med sorg i hjärtat att Darlington FC numera ligger under sträcket i Conference League, klubben som redan har fått 10 poängs avdrag på grund av att de försatts under administration har inte vunnit sedan i december. Kan bli det första laget i Division 6 som kan ta in 25 000 på sina hemmamatcher, fast senast hemma mot Stockport County så kom det bara drygt 2000.
Min synnerlige klarsynte son undrade häromdagen följande: Om man köper en 90 grams respektive en 150 grams hamburgare så får man två identiska bröd till dessa. Varför? En 60 gram tyngre hamburgare är betydligt större. Hur resonerar Sibylla? Att jag trots min ålder och visdom aldrig reflekterat över detta är ju i sig rätt underligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela