King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Mattips

Publicerad 2012-07-09 22:40:49 i Allmänt,

Vill inte bli en sån där som fotograferar min mat och lägger på ansiktsboken, så jag lägger lite text här istället.Var på köttboden och köpten en clubstek till middag. Makalöst gott med bara en sallad med lite hemmaodlade örter och tomater. När jag skulle göra vitlökssmöret så for fan i mig ska ni veta. Bredvid smöret så låg en saftig bit parmesanost och då tänkte jag lite galet som jag gör ibland att nu sjutton, så jag hade i det i vitlökssmöret. Blev väldigt got kan jag minsann meddela. Nu har ni läst så här långt, börja om och läs det som Astrid Lindgrens röst i Barnen i Bullerbyn (the Kids from Noisy Village som den heter på engelska). Har ingen bild på skiten men det var i alla fall gott som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela