King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Söndagar

Publicerad 2012-08-26 15:18:00 i Allmänt,

Ifall söndagar är veckans tråkigaste dag pm man är singel, så är regniga söndagar snäppet sämre. Det blir lite som att gå upp och sedan vänta på att få gå och ligga sig. Har man dessutom beslutat sig för att nobba brass och nubbe ett tag så kan ni ju tänka vad outhärdlig en söndag ibland kan te sig. Då jag ensam gick ner till vårt deprimerande innecentrum, som designats för att symbolisera gränslandet mellan döden och limbo, och tog en slät kopp kaffe upptäckte jag att jag inte hade något snus förrän efter att jag beställt kaffet. Alltså ingen möjlighet att gå iväg och köpa. Att jag ens gick upp.,.

Kommentarer

Postat av: Ross

Publicerad 2012-08-31 12:37:16

Du sa det själv...jag tror framförallt nubben har en underskattad betydelse för välmåendet i detta land. Låt inte Bror Duktig vinna striden, låt istället glädjen segra i den ständiga envigen, vilken en gång startades av Luther. Håll höjd Broder!

Svar: Fast det är ju vit månad så då blir ju söndagarna synnerligen mellankoliska.
Niklas Wennergren

Postat av: Ross

Publicerad 2012-09-11 11:24:01

Det gladde mig oerhöet att få tala med en väldigt lycklig - och rund - Cobra i lördags. Se vilket tillskott brännvinet är , i en annars ganska grå vardag...nu får vi försöka peaka formen till öl-mässa och edinburgh.

Svar: När hände detta??
Niklas Wennergren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela