King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Wenger Läser Cobran

Publicerad 2012-04-18 00:22:38 i Fotboll,

Under rubriken Regeländringar så kunde ni i förra veckan läsa om mina smått geniala infall och utfall. Jag har många gånger undrat vilka som läser denna blogg eftersom jag inte känner alla, men nu tror jag mig i alla fall veta en som läser den förutom Snickarn. Lika fort som det tar för ett barn i Frankrike som gjort mål i en P10 match att få kontrakt med Arsenal, lika fort snodde han även åt sig av Cobrans intelligenta funderingar. Han gick liksom Cobran till attack mot filmarna och krävde avstängning i tre matcher om man blev varnad eller utvisad för filmning.
I vanlig ordning så låtsades han om att det var hans egen idé och det fanns inga som helst hänvisningar till Le Cobra. Visst hade han snajdat till det och dragit ned antalet matcher fån tio till tre men alla som läser den här bloggen fattade ju var han fått idén ifrån. Storsint som jag är, och eftersom det gagnar fotbollen då Wenger än så länge är lite mer inflytelserik än Cobran, så får han gärna sno mina idéer, och Arsene när du läser det här så känn dig fri att även fortsättningsvis låta dig influeras av Cobrans vishet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela