King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

En Marsch

Publicerad 2012-04-10 19:52:08 i Allmänt,

Igår gick jag två gånger, det är tveksamt ifall det kan räknas som träning. Första gången så gick vi runt på Södermalm och letade efter en passande pub, och andra gången så gick vi från Medis till Söderstadion. Eftersom jag träffade Hallman i tåget och han bjöd på folköl så är även andra vändan tveksam att räkna som träning.

Idag så fick jag för mig att gå ordentligt och satte på en ryggsäck med fem kilo böcker i och knäppte på två viktmanchetter runt fötterna för att få lite bättre utväxling. Jag kan direkt säga att eftersom vädret var som det var så var det inte något bra val. Fast jag la ju inte av för det, utan kämpade mig igenom rundan.

Kommentarer

Postat av: Ross

Publicerad 2012-04-17 11:41:29

Annars vet jag en bra perrong i södra England, där man kan ta ut max i utväxling på bara ett par snabba steg...men även där går nog begreppet träning bort.

Postat av: Cobran

Publicerad 2012-04-18 00:12:31

Det var ju dessutom uppförsbacke där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela