King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Derbydags

Publicerad 2011-09-19 07:44:19 i Allmänt,

Det är dags för derby och det har sålts lite fler än 24 000 biljetter jag håller tummarna för att det inte blir vare sig kravaller eller knallskott. Ett orosmoment verkar dock försvinna då Adelsson ska spara sig till ishockeyn imorgon. Bra val tycker jag. Bra val tycker Dembo.
Helt desorienterad idag. Lustigkurrarna på DN har bytt layout och man rotar som en galning mellan delarna för att hitta rätt. Jag har ju en viss ordning när jag läser tidningen. Nu är det bara så där, "Var är Rocky?", "Ska det vara så här mycket sport?", "Ska Adelsson vara med i den nya tidningen också?" Någon gång ska jag ta reda på varför de gjorde detta.

Kommentarer

Postat av: Ross

Publicerad 2011-09-23 11:15:26

Adelsson har en efterträdare nu, på flera sätt...Reinfeldt stod och flinade med tindrande ögan när apjävlarna gjorde påsen...undrar vad Fredrik tycker om Dembo?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela