King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Att Starta Dagen Med Ett Glas Smurf

Publicerad 2011-09-28 11:13:59 i Allmänt,

Ärligt talat så är jag riktigt trött på Smurfelisa eller Brittney Spears. Trött på hennes jävla smurfaktiga röst. När hon sjunger "Mama I´m in love with a criminal" så tänker jag "Saft Saft Hallonsaft" och hur trovärdigt är det att hon är ihop med en kåkfarare?
Skitsamma Pelle Blohm hade en väldigt bra artikel på sin blogg, angående kvalsegrar och seriesegrar, läs den gärna.
http://www.blohm.se
Någn mer än jag som tycker att han börjar se ut som Mauro? Samma stylist kanske? Efter allt smurfande och irriterande så har jag helt kommit av mig. Vad var det som det här skulle handla om?
Solna stad ska bli ett ställe för livsnjutare, då borde de passa på att flytta AIK till Studenternas, det skulle vi hela stan tjäna på.
Skönt att se att William Pretzäll väljer att bli politisk vilde, synd för SD, eftersom nämnde Petzäll, innan tablettmissbruk och alkoholmissbruket blev allt för påtagligt, ansågs som en tänkbar efterträdare till den nuvarande führern. Hur uttalas egentligen hans namn? Någon som misstänker att han kallas för Kringlan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela