King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Viktiga Samtal

Publicerad 2011-10-13 14:50:55 i Allmänt,

Jag tycker samtalet är viktigt. Ett trenduttryck som ett gammalt ex brukade använda, bland andra uttryck hennes psykolog lärt henne. Oavsett det så känns det som om jag måste återge ett viktigt samtal som jag hade med två personer, som jag inte tänker nämna vid namn. Hur vi kom in på det vet jag inte men jag tror att det började som en seriös diskussion som sedan skruvade till sig. Det talades om huruvida det är bra att säga till en tilltänkt sexuell partner hur många man haft sex med i sommar. Jag hävdade bestämt att det är ytterst få kvinnor som blir attraherade av att få veta att de är nummer 27 denna sommar ("men det är ju ändå augusti") samtidigt så ansåg den kvinnliga parten i samtalet att detta nog var rätt. Fast det kanske beror på när man säger det? Det kanske är kul att säga det medan man håller på? Typ: Jag har legat med 12 män den här månaden så du kanske skulle ha tagit på en kondom, eller vad tror du? Eller: Du kan hoppa över förspelet för din chef var här på lunchrasten. Min kompis C var en gång i tiden en riktigt kvinnokarl och manlig slampa och han frågade rätt ofta hur många tjejen haft, men jag tror han slutade när han träffade en raggarbrud från Sundsvall som svarade: "400, ungefär".
Som den sanne samlevnadsexpert jag är så tror jag att det är en god idé att ligga lågt med att släppa specifika siffror om sådant handlande, jag är inte helt säker men jag misstänker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela