King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Per Johnsson v.s Sladjan

Publicerad 2011-10-26 17:15:18 i Media,

Varje tisdag på Scandic Hotell på Kungsgatan så intervjuar den före detta fotbollssidekicken Sladjan Osmanagic lite känt folk, hitintills Patrik Sjöberg och Amelia Adamo. På tisdagskvällen så var det dags för Norrköpingsbonden Per Johnsson även känd under namnet Plura, sångare, låtskirvare, kock och kokainist. Det hela sker i hotellbaren och är inte ämnat för TV utan bara lite skön underhållning, så varför David Fjäll hänger där jämt vet jag inte, men det är ett av Stockholms bästa gratisnöjen, helt klart.
Sladjan tog tillfället i akt, när han var uppe i Stockholm och ta i hand med King Cobra, Stockholm okrönte bloggarkung med ibland över 50 olika besökare om dagen, kanske var det därför han var så upprymd då intervjun startade.
På bilden ovan så ser ni en intensiv diskussion om hur Eldkvarn lyckades knäcka Sladjans försök till att bli rockkonsert arrangör, med sitt höga gage. Plura är lugn som en filbunke och berättar på sina historier på ett väldigt underhållande sätt. Tyvärr så är det lite för kort. Farbror Johnsson får gärna berätta fler historier och gärna vika ut sig lite mer och de riktigt brännande frågorna som hur man lägger upp en rejäl lina koks på badrumsmattan uteblir. Men konceptet är väl myspys och ska vara lite kul så kör för det. Bra var det hur som helst.
Lill-Linda och jag hade en halvcirkel och käkade lite ost (jag åt osten Linda hade ätit nudlar innan) och drack ett par glas rött (jag drack rött Linda drack vitt). Det var rejält med folk och bra stämning, dessutom rätt mycket brudar som raggade på mig och sånt är ju alltid bra för självförtroendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela