King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Dagens Produkt

Publicerad 2011-10-24 14:04:33 i Allmänt,

 

Absolut ingen nyhet jag tror till och med att den fanns i pressbyråbutikerna för några år sedan men eftersom den inte finns kvar så kan man sluta sig till att den inte sålde tillräckligt. Jag talar givetvis om Blodapelsinjuice från Saltå Kvarn i Järna. Givetvis biodynamisk, givetvis svindyr men livets goda kostar, så är det bara. 100% fruktjuice innehållande 30 milligram c-vitaminer, man rekommenderar mellan 30 – 60 gram om dagen. Två deciliter för tjugo spänn kan man alltså köpa i den nya Saltå Kvarn butiken på Renstiernas gata. Man kan även köpa mjöl där för 80 kronor kilot. Bra saker ser ni. Serveras med is i ett högt glas. Juicen alltså. Huruvida den funkar som groggvirke vet jag inte ännu, kanske är det så att det blir vårens drink? Det är ju inte bara smaken som är oövervinnerlig, utan även den stilfulla flaskan som alla gillar, även katter.

Angående det senare så har mitt fotbollstittande fått en ny dimension då något av lagen i Champions League alltid får en stalker, senast så var det Nesta i AC Milan som hade en överrock i from av Salmiak som parkerade på första parkett nästan halva första halvleken.

Därefter så tröttnade han och åt lite torrfoder för att sedan återvända och hjälpa killarna. Då på ett mer tillbakalutat sätt, tror att han ansåg, att när han hjälpt Boateng till att slå bollen ribba in så kunde han slappna av. Han hade gjort sitt helt enkelt. Men blicken var fortfarande het och elektrisk.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2011-10-24 18:08:01

Som i Whiskas-reklamen alltså!

Postat av: King Cobra

Publicerad 2011-10-25 10:35:25

Det är precis så som i den reklamen förutom att den homosexuelle mannen i soffan sitter och skrattar. Jag sprutar vatten med en spruta på honom eller kastar saker. Skulle inte bli lika bra reklam tror jag, ifall man skulle se någon misshandla en katt. En annan viktig detalj är att katten i reklamen (kommer inte ihåg hans namn) inte biter på TV´n, vilket sker i vårt hem.

Postat av: King Cobra

Publicerad 2011-10-26 13:53:26

Det är precis så som i den reklamen förutom att den homosexuelle mannen i soffan sitter och skrattar. Jag sprutar vatten med en spruta på honom eller kastar saker. Skulle inte bli lika bra reklam tror jag, ifall man skulle se någon misshandla en katt. En annan viktig detalj är att katten i reklamen (kommer inte ihåg hans namn) inte biter på TV´n, vilket sker i vårt hem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela