King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Bin Ladens Dator

Publicerad 2011-05-04 20:13:26 i Allmänt,

Dagens scoop i slaskpressen var vad som hittades på Bin Ladens dator. Jag vill ju så gärna att man ska hittat något roligt typ senaste Football Manager, där han är Arsenal eller något sånt. Eller att han har laddat ner filmer illegalt till exempel. Kanske hade han precis loggat ut från Turban-Kontakt, nätdejting för extremister, och var på väg till en het dejt? Kanske så visade datortrafiken att större delen av dagen gick åt till att spela Farmville. Jag hade inte honom som kompis på Fejjan och jag vet inte om han hade något konto, men det borde han nog haft. Det är ju ett bra sätt att umgås och hålla kontakten när man är isolerad.
"Usama kommer du till klassträffen i Ryiad den fjortonde? Vi ska vara i Ahmeds palats."
"Nej får svårt att komma loss då Sitter lite tajt till, men hälsa alla."
Nu vankas det Jan Josefsson och Uppdrag Granskning idag om alla låtsasjobb som låtsas alliansen tagit bort och ersatt med vad man kallar FAS 3. Very spännande indeed.

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2011-05-05 09:59:49

Fan vad rolig blogg alltså! Jag garvar hela tiden. Har suttit och läst artiklarna i tre dar nu. Superkul.!!



Lasse GBG

Postat av: Brorson (d.ä.)

Publicerad 2011-05-05 19:35:21

Han hade nog inget konto på fejjan. Rykten gör gällande att han vare sig hade telefon eller internet i huset. Däremot var han ju en inbiten arsenalsupporter har jag hört.

Postat av: Cobran

Publicerad 2011-05-06 00:20:31

Jo det är ju en supporter mindre nu. Måste kännas tomt. Angående hans Facebook så finns det ju faktiskt internet caféer även i Abottamabad eller var det nu var han bodde.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela