King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Dag 3

Publicerad 2011-06-12 00:21:55 i Allmänt,

Dag tre på Sweden Rock var smått kaotisk. Med en raketstartsfrukost innehållande runt tio tolv whiskeyshots så var dagen rätt utstakad.

Vi ramlade in på festivalområdet vid halvfemtiden och jag kollade på cowboypunkarna Jason & The Scorchers, efter konserten tänkte jag köpa en t-shirt eller liknande, men fann mig snart utvald av den cowboyhatts beklädde sångaren att sköta försäljningen av hans skivor. Hur han kom fram till att den absolut onyktraste personen skulle sköta det vet jag inte. Fick i alla fall en t-shirt och en cd för besväret. Gick därefter till öltältet och somnade sedan i en fåtölj. Var hemma vid nio men blev bryskt väckt av de efterfestande bankirerna. Gick och la mig igen vid fyra. Som framgår av bilden ovan så var jag i fin form, den togs dock på förmiddagen då formen pikade.

Kommentarer

Postat av: Ross

Publicerad 2011-06-14 13:58:27

Corab ser så lycklig ut, man värms ända in i själen!

Postat av: Ross

Publicerad 2011-06-14 13:59:37

Cobran ser så lycklig ut, man värms ända in i själen!

Postat av: Cobran

Publicerad 2011-06-15 09:06:42

Cobran var mycket lycklig på detta kort.

Postat av: johan hamrin

Publicerad 2011-06-15 12:52:56

mästerligt och episkt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela