King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Charlie Flyttar In

Publicerad 2011-06-15 23:41:39 i Allmänt,

Hade bestämt mig för att arbeta med lite intressanta texter men min nye förläggare lade sig i om man får uttrycka det så.
Killen på bilden heter Charlie Sheen och är vår nya ögonsten. En synnerligen sällskaplig kille som äter allt från falukorv till sladdar. Namnet har att göra med en princip. Rasmus (sonen) och jag bollade lite förslag. Jag började:
-Klasse Johansson
-Vem är det?
-Zorro han har ju som en mask runt ögonen det funkar kanske?
-Nej ingen som är på TV.
-Då funkar ju inte Charlie Sheen?
-Jo men han är ju inte på TV.
Fast om vi är ärliga så kallar vi honom mest Charlie. Jag spenderade en förmögenhet på kattleksaker och på bilden nedan leker han istället med ett par Voltaren istället. Vi ser att det är någon form av jaktmoment där Voltarenerna antagligen anfallit tidigare och Charlie jagar in dom under spisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela