King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Kanalförändringar

Publicerad 2011-07-20 23:57:07 i Media,

Jag köpte en ny musikanläggning till min dator för ett par dagar sedan, då Fabian och de andra kompisarna på SIBA har tecknat kontrakt med min kabelleverantör så fick jag helt plötsligt 97 nya kanaler och det var ju perfekt eftersom man då kan följa utfrågningarna angående News of the World på Sky News eller BBC News. Intressant, men det är sommar och annat att göra när solen skiner.
Trots att Viasat har den kanske värsta reklamfilmen i historien, den är värre än alla reklamfilmer från det där tyska kolaföretaget, så är det ändå en grym fotbollskanal. Man har ju den för att man vill se Premier League och FA-Cupen. Så vad gör man då när det är lite lågsäsong? Jo då sätter man Bosse P i en bil ner till Gothia Cup där han får referera pojk och flickfotboll. Genialt! De som inte har förstått att jag inte är ironisk kan sluta smajla nu. Faktum är att det är underhållande. Henrik Strömblad och Bosse Pettersson är pålästa och kan laguppställningarna och formationerna och det blir riktigt bra. Visst det är inte Premier League och det är inte så mycket folk, men det är fullsatt och kanske ett par tusen mer än på en vanligt Djurgårdsmatch i alla fall så inramningen är helt okej.
Det sparar ju dessutom en massa kilometer för Sveriges alla talangscouter. Som sagt genialt av Viasat att komma på idén att sända, nu blev man ju sugen på att åka till Göteborg, och det är inte ofta jag blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela