King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Cobran en rättshaverist

Publicerad 2011-01-05 03:55:22 i Allmänt,

Okej det ska medges att nu gick jag i taket och skickade ett mail till centerpartiet. Jag hoppas på ett bra svar snarast. Detta kommer givetvis att publiceras om det är roligt vill säga. här är mitt brev i sin helhet. Jag tog bort det där om idiotskatt eftersom det skulle verka lite för otroligt. 

HEJ


Fan vad underbart att Stefan Hanna eller var det tvärtom, tagit ställning? Det spelar inte någon roll om det är en man eller kvinna. Vi är ju alla människor en del är bara lite mer, om man så säger. Positivt att ni tar ställning. De feta kostar oss massor med pengar och de borde betala för det också. Fett mycket tycker jag. Jag tycker personligen att det är jättejobbigt (jag är smal och går på yoga två gånger i veckan) att sitta bredvid en fet person på bussen. Jag har betalt för att åka med detta färdmedel, och då vill man ju ha valuta för pengarna, dessutom, om väldigt många feta personer är med på bussen så är det dåligt för miljön då bussen väger tyngre.



Vad tycker ni är rimligt för en, ska vi kalla den fettoskatt? Det är en jättebra idé och den skulle kunna göra det väldigt mycket enklare för oss som väljer att ta hand om vår kropp. För oss emellan är det inte lite äckligt med alla dessa fläskberg som dallrar omkring på stan?



Med hopp om svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela