King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Visst är det vackert?

Publicerad 2010-10-16 01:58:10 i Allmänt,

Belive me, att sitta vid köksbordet klockan kvart över ett på morgonen och spela den vackra och spröda ”Have You Seen Me Lately” med Counting Crowes är rätt vackert.

De som läser på Facebook vet att det är nära nu.

 

 

Dulee Johnson fast för våldtäkt och vad ska man säga om det? Fotbollspelare är ett yrke och det vore underligt att det inte fanns våldtäktsmän bland dessa. Att han sedan är AIK:are har säkert inget med det att göra. Fråga bara Hedman. Någon i min vänkrets kallade honom för Pundar-Mange men det tycker jag är lite hårt. Har man problem med kokain så har jag fullförståelse för att det är svårt att skilja på horor och vanliga tjejer.

 

 

 

Det är bra att såna som Hedman och Johnson finns det tar bort lite fokus från katastrofen i Hammarby.

Blev glad att den så triste Johan Glans blivit farsa. Är dock lite överraskad att det var med Sarah Young. Har hon slutat spela in filmer nu och sitter hemma och fnissar åt hans skämt. Drar han dom på tyska? Känner Johan Teresa Orlowski? Hur hamnade denne supersvenne i denna sörja? Var det någon som ens trodde att han kunde pippa?

Läste en grymt bra intervju med Robert Pires, som trots att han spelat i Arsenal visade sig vara en väldigt sympatisk person. Gamla Highbury har ju blivit lägenheter numera och det var en självklarhet att Pires skulle ha en lägenhet. ”Jag blir tårögd då jag ser ut över trädgården där planen låg förut.” Fint och känslosamt. Fast om man sitter och bölar varje gång man ser ut över grödorna så kanske man ska bo någon annanstans?

 

 

 

 

Var på dejt ikväll och det visade sig att jag fortfarande har DET. Jag är inte i gammal storform men får jag bara träna lite till så blir jag snart som Stenmark igen.

 

 

 

Imorgon så ska jag till Bankdirektrissan och käka upp hennes svamp. Nej det är ingen sjuk date utan en middag med min bäste vän och hans flickvän. Kan det kallas så när man är närmare 50 än 40? Fast Tantvän låter ju rätt konstigt. Fast hon är ju inte så tantig å andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela