King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Så jävla Hård

Publicerad 2010-10-11 16:57:33 i Fotboll,

Jag vet att det är juvenilt att tycka det, men att en talesman för homosexuella heter Hård tycker jag är lustigt. Hur hård är han? Hör han till den falangen som är med i Scandinavian Leather Men? De har förövrigt en helt sjukt ball hemsida där man kan läsa hur man ska klä sig. Jag printade den åt en arbetskamrat som flyttat hit från Norrköping, så han skulle veta hur han skulle klä sig nu när han flyttat till storstan. Gick in och kollade nu och jag måste sno ett oslagbart citat under rubriken Naket:

Det säger sig självt. Naket är för dig som trivs att vara naken. Du måste dock alltid ha kängor eller grova skor på dig när du besöker klubben.” Hoppas att man kan hänga av sig där så man slipper glida omkring näck på väg dit, fast å andra sidan så kanske det är det som är hela prylen. Läser vidare under rubriken Grovarbetare där klädsel för olika yrken tas upp, bland annat sopåkare. Det skulle vara så ballt att få gå på krogen klädd i ett oranget sopåkarställ, med jobbarhandskar, saknar verkligen det i hetrokulturen.

Den svenska oskulden är numera tagen då det gäller mutbrott. I årtionden så har vi gått omkring och trott att det bara är i Bolivia som myndigheter är korrumperade, nu vet vi att Lima även ligger i Göteborg (och i Dalarna förstås). Nu läser vi om att det inte är helt ovanligt att man låter kommunen betala när man bygger om hemma. Tack Janne Josefsson din jobbiga jävel.

Josefsson måste vara den man minst vill ha som granne tror jag, förutom Hitler och Maud Olofsson. Kan tänka mig att han skulle sätta dit varenda granne för alla svartbyggen här i krokarna och att han skulle ha en dold kamera i surströmmingsburken på surströmmingsskivan. Fast  det skulle nog vara rätt kul i alla fall. På tal om Hitler så blev jag jäkligt besviken på dagens ungdom under valet. Det tog till det var två dagar kvar till val innan någon hade målat Hitlermustasch på Rheinfeldtskylten uppe vid vårt torg. Lite trist kan man tycka, man ska ju inte glömma bort att även NSDAP var ett arbetarparti.

Glöm för guds skull inte bort att det är Master & Slave weekend i klubbhuset 22-23 oktober och som det står i meddelandet: ”Ta gärna med egna piskor och klämmor.” Ball bild för övrigt, notera att han har klämt in fjärrkontrollen till TV´n på var sida om pungkulorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela