King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Irriterad

Publicerad 2010-11-20 11:58:57 i Allmänt,

Någon mer än jag som blir irriterad varje gång den där förbannade räven i Foxy bingo reklamen dyker upp. Hur har man tänkt? Vi tar ett djur som marknadsför vårt spel. Låt oss ta ett som förknippas med rabies och skabb, det borde funka. Ska vi inte låta honom dansa lite med lite tjejer. Då fattar alla att de ska spela bingo på nätet.
Som den koleriker jag är så känner jag blodtrycket skjuta i höjden varje gång rävjäveln dyker upp i rutan. Han gör mig mer irriterad än den lillgamla lilla ungen i Riesenreklamen. Jag gillar både rävar och barn bara inte dom här två.

Kommentarer

Postat av: Ross

Publicerad 2010-11-20 18:55:03

Den där rävfan ger mig ungefär samma rysningar som när Robert, i alla skepnader, dyker upp i rutan...fy fan. Pumpen jobbar upp trycket rejält...

Postat av: Cobran

Publicerad 2010-11-21 19:56:44

Håller fullkomligt med rysningar var ordet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela