King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Foxy Bingo 2

Publicerad 2010-11-26 18:55:06 i Media,

 

Måste tyvärr ändra mitt påstående att Foxy Bingo är den värsta reklamen som går för tillfället. Visst den slemmiga räven är ett kräkmedel men han har mött sin överman. Ni förstår säkert vad jag syftar på. Danoninireklamen självfallet.  Vi har  redan lärt känna de hemska ungarna som står och läser innehållsförteckningen i affären. I företagets senaste publikation får vi även träffa deras griniga grannar. Och ja vi vet numera att yoghurten inte är röd av färgämnen utan av rödbetor, men ge oss lite andrum.

Det är inte så att mina grannar tror att yoghurt är godis. De rackar sällan ner på vad vi äter eller vad jag ger mitt barn till middag. Framför allt så berättar jag inte för dem att det är rödbetor som har färgat maten. Jag meddelar dem sällan att det är kalcium i vissa av de saker vi äter och så vidare. Det bästa för oss alla vore om den rabiessmittade räven  från Foxybingo dök upp och bet allesammans. Det kan hända. Det kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela