King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Det händer saker i Sverige

Publicerad 2010-11-09 23:18:00 i Media,

En person är äntligen gripen för skotten i Malmö. Den så kallade ”nya Lasermannen” hade ett lasersikte hemma, även om han uppenbarligen inte använt detta vid skjutningarna så är det i alla fall bevis att tredje statsmakten hela tiden haft rätt. Kanske är han inte skyldigt till mord och mordförsök men han är i alla fall skyldig till att vara en Laseman.

 

 

 

 

Den förnämliga publikationen Expressen gick åter i bräschen för tryckfrihetsförordningen och publicerade bild och namn på den person som är misstänkt. Någon som kommer ihåg Victor Gunnarsson? Kommer någon ihåg Axel von Fersen? Hade Expressen funnits på den tiden så hade man onekligen stått längst fram och hejat på medan folket slet honom i stycken.

 

 

 

Vad händer med den här personen ifall han råkar vara oskyldig? Ja hans liv är ju kört. Tala om Fucked For Life.

 

 

Kungen har tydligen varit med Camilla Henemark men inte med Leila K. Förlåt Katarina du hade lite bättre koll än jag. Min bevakning av hovet har varit bristfällig mycket beroende på att jag tycker att de är så ointressanta och jag orkar inte kolla på när hon som ser ut som en man gifter sig med han i Boxerreklamen ens. Jag vet jag borde få spöstraff för detta, jag köpte inte ens en liten flagga att ha och vifta med under bröllopet. I am bad som Michael Jackson en gång sa. Fast då förstod vi ju inte hur Bad han var.

 

 

Leif GW Persson är inte bara kul att titta på i TV han är även kul att läsa. Bäckström är en underbar karaktär och man hoppas ju att alla poliser är lika vidsynta och toleranta under sina utredningar. Någon som har L som i Linda liggandes hemma? Skicka hit den då. För övrigt så kollade vi åter på Veckans Brott, som om jag inte missminner mig var en porrtidning på typ 70-talet, och jag fastnade åter för hur den dynamiske och entusiastiske Camilla Kvartoft frågar honom saker medan han med glasartade blick, stirrandes rakt ut i luften och uttråkad röst förklarar sakernas tillstånd.

Imorgon så blir det London. Fullersbryggeriet på torsdag och eventuellt en London Pride i restaurangen. På lördag så blir det match på Griffin Park, arenan med en pub i varje hörn och suveräna pajer. Bees möter Milton Keynes Dons aka FC Franchising.

Kommentarer

Postat av: Skärgårdsdoktorn

Publicerad 2010-11-10 09:10:42

Jag kan tänka mig att skillnaden mellan Victor Gunnarsson och Axel Von Fersen måste vara de vidlyftiga kvinnoaffärerna för den sistnämda eller.....

Postat av: King Cobra

Publicerad 2010-11-10 13:26:52

Victor och Axel var väl kanske inte så lika som personer. Gunnarsson var ju en galen högerextremist och von Fersen var ju förebilden för den Röda Nejlikan. Däremot så vet jag inte huruvida Gunnarsson var en heting i bingen. Det kanske gick hett till på nassemötena i den amerikanska södern?

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-11-17 15:46:49

Du e förlåten.. man har ju bara koll på sånt som intresserar en själv! Iaf om jag ser till mig själv ;)



men jag måste säga att det är mycket märkligt att Michael Jackson släpper en singel när han är död..

De senaste dagarna har den spelats flitigt i radion.. såååå weird

Postat av: Cobran

Publicerad 2010-11-19 20:00:46

2Pac har släppt plattor i tio år nu och han har varit död ett tag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela