King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Dagens Övningar

Publicerad 2010-05-23 15:36:06 i Allmänt,

Trädgården börjar ta form. Nu har jag fått några blomkrukor klara. Hittat räfsan som grannens dotter knyckt. Funnit häcksaxen som grannens dotter knyckt. Satt tomater. Tränat tillslagsträning med sonen. Bråkat med sonen angående klädsel på träning. Satt pelargoner. Nu ska sonen iväg på träning och jag borde göra räkningarna eller göra klart blomkrukorna till altanen. Sedan borde jag handla middag.

Egentligen borde man som husägare göra ett schema så att man inte samlade på sig så himla mycket "att göra" grejer på en gång, men det gör man ju inte. Då ryker ju den hemliga drömmen om att vara den genialiska bohemen eller den excentriske slarvern som ändå klarar allt.
Hur som helst så klarade jag två avsnitt av Klovn idag, båda lika plågsamma och pinsamma. I det första hade Frank köpt sexiga underkläder till sin fru och skrek om det i trappen innan han visste att hans svärföräldrar var där och i det andra så råkade han piska Piverts hjärndöda och rullstolsbundna fru i ansiktet på julafton vilket han snabbt dolde med ett tomteskägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela