King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Riktigt grymma böcker

Publicerad 2010-05-26 01:39:30 i Media,

Äntligen kom jag igång med lite läsning. Nej inte körkortsboken, men ett par bra böcker. För en gångs skull så var det inte deckare heller. Det blir ofta så när tjejer köper böcker åt en. Fick dom av exet när jag låg på sjukan och har inte öppnat dom förrän för ett par veckor sedan. Då klämde jag båda på en vecka. Troligen för att jag hade så tråkigt sällskap.

 

 

Slam – Nick Hornby

Suveränt bra och kul bok om tonårsföräldraskap, Tony Hawk och hur man åker skateboard i allmänhet. Hornby är ju en kul författare och hans böcker är lättuggade men de har alltid substans. Kanske inte lika rolig som den förra om de fyra som skulle ta självmord men helt klart läsvärd.

 

Bunny Monros Död – Nick Cave

Rocksångaren Nick Cave har fått ihop en vansinnig historia om en sexmissbrukande, tablettuggande fylltratt som säljer hudvårdsprodukter till ensamma hemmafruar. Hans fru tar livet av sig i början och han tar med sig sin son på en säljresa som är början till slutet. Visst tragiskt som fan men också väldigt roligt om man vågar skratta.

 

 

Rehabträning är fan ingen lek. Jag vill ju träna så förbannat hårt men blir så risig bara efter ett par dagar. Nu ska vi se om jag kan hålla tillbaka och träna varannan dag istället. Så fort som några endorfiner dyker upp i kroppen så blir man som en duracellkanin och tror att man är odödlig.

 

 

Chateau Mont-Redon slår det mesta i vinväg. 105 spänn pavan och sjukt gott.

 

 

Every Day Is Like Sunday är en jäkligt vacker sång. Speciellt live versionen som finns på tuben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela