King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Klassträff

Publicerad 2010-05-29 06:05:38 i Allmänt,

 

Oerhört kul att träffa alla. Det kändes väldigt i hela kroppen. Väldigt kärt och nära och kul på en och samma gång. Att så många kom gjorde det hela så himla kul. Ledsen för att jag tyckte att det blev för mycket ryggdunkanden så jag blev tvungen att roasta alla men det var ni värda. Jag gjorde det enbart för att jag älskar er, och det fattar ni säkert. Kul kväll. Bra idé av Lappen att köra nästa på finlandsbåten.

 

Vi hoppas att alla hade lika kul som jag hade. Det blev ju lite vilda västern på slutet men inte värre än att Lenny kunde hångla upp problemet, på sitt sedvanliga sätt. Många bra historier odlades. En som jag mycket undrar över är den om att Sussi dragit en tennisboll i skallen på mig när vi spelade brändboll, fast det kanske är just därför jag inte kommer ihåg det.

 

En sak som jag förknippar väldigt mycket med högstadiet är den där 50-tals hajpen som pågick med Grease och annat. Det var ballt att vara raggare. Något som jag har svårt att förstå idag. Det var kanske några dagar kvar till man skulle upptäcka sådan styggelser som Clash, Ebba och KSMB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela