King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Walk of Shame

Publicerad 2010-06-01 22:40:03 i Allmänt,

Att promenera är ju inte något jag sysslat med de senaste månaderna, men visst är det skönt att ta en liten tur i sommarsolen. Det vill säga om det inte blåser. Jag gillar förvisso när det friskar i lite grand men på sistone så är det bara jobbigt. När det blåser så låter det som om klass 4B har blockflöjtskonsert när jag traskar på. Först fattade jag inte vem det var som visslade på mig, men efter ett tag ramlade polletten ner. Hålen i mina kryckor förvandlar mina gångredskap till en jädra flöjt. Ju mer vind desto mer musik. Vet inte om folk som jag passerar märker något och tror att jag är ett sjukt pervo som går omkring och visslar på tjejer, men jag skäms varje det blåser. Imorgon så ska jag tejpa igen dom….

Kommentarer

Postat av: Plätten Persson

Publicerad 2010-06-01 22:53:09

Hahahah underbart att ha musik vart än man går (ja, om det brallar i vill säga) Jag spelade blockflöjt när jag var liten. Var ganska duktig faktiskt. Flöjtfröken hette Margareta och var minst 2.10 lång!

Postat av: Plätten Persson

Publicerad 2010-06-01 22:55:24

Hahahaha underbart att ha musik vart än man går (ja om det brallar i vill säga) Jag spelade blockflöjt när jag var liten. Var ganska duktig faktiskt. Flöjtfröken var minst 2.10 lång. :-)

Postat av: Nille

Publicerad 2010-06-02 10:44:52

Flöjtfröken. Bra ord!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela