King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Strand 2010-06-02

Publicerad 2010-06-03 04:59:37 i Fotboll,

Strand 2010-06-02

Grymt bra konsert med Goran Kajfes, Per Ruskträsk, det var ett gung som sent ska glömmas. Skitkul konsert. Jag gillar ju ska musik.

 

Kom på att jag ville träffa Magnus Carlson och prata om att han borde göra en låt som det är läge för nu. Min idé är att han ska göra en svensk version av Bruce Springsteens Jungleland. Den ska heta Bajenland och jag har skrivit första versen och den ska vara till Bajen. Alla pengar som den kan generera ska gå till Hammarby IF.  Men nu träffade jag inte Magnus men ändå en kompis till  honom som lovade att hälsa detta från fyllot på Mosebacke. Det borde han ju fatta.

 

Det är rätt skönt nu. Klockan är halv fem på morgonen och jag sitter på altanen med ett glas vin som jag egentligen inte behöver. Lyssnar på Melissa Horn.

 

Min brorson kom på den goda idén att dra hem sina polare till mitt  hus vilket är helt okej egentligen. Vad har man annars hus för? Melissa får mej återigen att tänka på Anna men inte på det deppiga sättet. Hon var bara någon som passera. Det är hon som går i solglasögon.

 

Kul kväll i alla fall. Jag lärde junisarna att ragga tjejer som är vuxna. Vi körde Jazzfestivalen och det funkade kanonbra för Victor. Alltså ”Jazzfestivalen” är en säker grej som alltid går hem i ragg-svängen. Den funkar så att man säger att man sett personen på Jazzfestivalen och att man känner igen denne. Är kvinnan 23 eller äldre så anser denne att detta är ett ställe som denne borde ha varit på. Hursomhelst så blir oftast personen lite glad och tillmötesgående. Funkar alla dagar i veckan. Victor fick Tina på kroken vilket var kul.

 

Nåväl det slutade inte så bra i alla fall. Däremot så kom Loffe och Vicke på den goda idén att de skulle slagga hos mig.

 

Jag skulle jäkligt gärna ha det mycket bättre städat hemma, och jag skulle hellre sett att de alla drog åt helvete, men de är ju så himla snälla alllihopa. Tjejerna påstår att de är 18 men det vettefan. Jag har ju inte ens frulle till dom imorgon. Fast det spelar ingen roll egentligen det är kul att ha huset fullt med folk. Dricka tequila och vitvin med.

 

 

En bra kväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela