King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Pigg Som En Mört

Publicerad 2010-06-10 09:35:33 i Fotboll,

När man slaggat/legat i nästan ett dygn så vaknar man ju alltid så oerhört pigg. Vilket är skönt. Idag är det ingen skola för sonen och då ingenting att passa tiden till. Möjligen så ska vi gå ner och tjuvfiska lite vid Gammelström. Ja det är tjuvfiske för man måste ha fiskekort och min son är paniskt rädd för att bryta mot lagen även om jag är med, så jag brukar ljuga och säga att man inte behöver fiskekort precis där. Vi kommer nog aldrig att göra en ”stöt” ihop. Han vägrade till och med att dra sitt kort i tunnelbanan åt mig, trots att jag förklarade att jag hade ett giltigt kort och att det var för jobbigt att hoppa runt med mina kryckor.

 

 

Det hade nog aldrig varit ett problem hemma hos Hedmans. Har svårt att släppa tanken på den där lappen han har hemma med alla sina tillgångar på.

Var har han den? I kakburken? Under skrivbordsunderlägget? I ett sånt där litet elektriskt kassaskåp som man köper på Teknikmagasinet? Förra gången han åkte fast var för innehav av steroider och då sa han att det inte var hans steroider, för att de låg i dom byxorna som han hade på sig, och dom var en kompis. Han hade lånat dom. Det är tufft att vara utblottad. Nåväl det borde ju fungera med lappen också eller? Kanske inte om han har ett sånt där kassaskåp från Teknikmagasinet (modellen heter Fort Knox och har kan användas som sparbössa) så kan det vara svårt att förklara bort. Om det däremot låg i byxorna så kanske det fungerar.

Kommentarer

Postat av: Gammal adept

Publicerad 2010-06-11 00:37:53

Kul att man hittat hit, alltid gillat ditt skriveri.



Ryktas om att Hedman är i fler trubbel med lagen, nu med prostituerade: https://www.flashback.org/t1211375p14

Postat av: Gammal adept

Publicerad 2010-06-11 00:41:16

Kul att man hittat hit, har alltid uppskattat ditt skriveri.



Hedman verkar ha fler problem, ryktas om en prostitutionshärva: https://www.flashback.org/t1211375p14

Postat av: Nille

Publicerad 2010-06-11 12:16:20

Det där skulle inte förvåna mig han hade byggt någon bur som han skulle ha sex i när han renoverade sin ny lägenhet, enligt uppgifter.



Tack Gamla Adept för ditt beröm sånt smälter ju din gamla tränare av. Nu ska jag spendera resten av dagen med att lista ut vem fan du är också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela