King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Vi Lever I Den Bästa Av Världar

Publicerad 2010-07-16 02:47:00 i Allmänt,

Att sitta på altanen endast iförd kalsonger och kommunicera med hela världen är fantastiskt, tänk om Shakespeare hade haft den möjligheten. Tror att den killen hade kunnat vart en riktigt grym bloggare. En flaska mineralvatten från SodaStream fabriken hjälper mig att återställa vätskebalansen.

 

Var på teater idag och såg Hantverkarna. Inte min kopp te direkt och jag gick faktiskt i pausen. För tillgjort, för uppenbart, för larvigt. Bättre då att sitta på Järnet och dricka vitt vin och titta på turister som passerar. Vi hade en lek jag och brorsan att vi var tvungna att fantisera ihop vart de som passerade kom ifrån. Sen kom Cobran och då dog leken och han satt och skrek ”snygga bröst bruden” etc, själv försökte jag gömma mitt ansikte. Cobran hade även synpunkter på namnet på denna blogg, men i det fallet så förklarade jag att han må vara Cobran sju dagar i veckan men jag är ändå Kingcobra. Det var en ganska nykter föreställning eftersom Rasmus kommer hem imorgon bitti och då vill man ju vara i form. Det är ytterligare ett Wallander race som står på programmet. För det är så att min son är näst intill manisk då det gäller den gamle deckarräven. Vi har till dags datum manglat igenom tjugo stycken och lite till. Alla med Krister Henriksson och ett par med Lassgård och en med Kenneth Brannagh. Vi ska se alla innan sommaren är över.

Tänker rätt mycket på Littorin-Affären och hur en person med makt skämmer ut oss hederliga och ärliga män. Med hjälp av sin polare statsministern så lägger man rökridåer som säkerligen aldrig kommer att kunna bevisas. Visst det är synd om en kille som inte riktigt klarar rakningen men ärligt talat så har jag bara förakt i mitt blod för en sådan person. Vi har kämpat och vi har gjort vad vi kunnat. Vi män som vill vara jämställda och gillar kvinnor på ett normalt sätt. Då känns det som om han svärtar ner min fana. Lite som när Stefan Effenberg visade fingret åt den tyska klacken i en VM-match.

Vi var nere på Engelen och det var faktiskt riktigt kul. Oftast är det 75% män där men ikväll var det väldigt nyanserat om man bortser från de påtända Thaibrudarna, som var typ 15 till antalet, och jagade män helt hejdlöst och jag tror inte det var gratis. Tänkte på att här kanske Sven-Otto dyker upp.

På det stora hela: kul. Jag dansade vilket jag kommer få skit för imorgon och kommer att ligga och knapra morfin hela förmiddagen, men det skiter jag i för det var första gången som jag lämnade båda kryckorna hemma. Det går ju inte fort, men det ger självförtroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela