King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

AIK Huliganer

Publicerad 2010-07-05 02:26:26 i Fotboll,

Jag skrev AIK Huliganer bara för att jag antar att de som pysslar med dylik verksamhet googlar på det dagligen så what the fuck. Såna där lirare gör mig trött.
Plockat från Sverigescenen. Det vill säga Firman Boys i AIK´s egen hotelse hemsida som tydligen alltid får vara öppen:

Veckans citat:

"Not a chance!"


AIK Fotbolls nye tränare,
Alex Miller, säger enligt tidningen Expressen att "han vägrar vika sig för några fans och hålla samma typ av kontakt med Firman som tidigare AIK-tränare".

Det trodde Richard Money också ända tills det klev in 100 grabbar på Karlbergs träningsplan - "Kan vi snacka här eller ska vi ta det hemma hos Dig...?" Den AIK-tränare som vägrar tala med supportrarna blir inte långvarig i den här klubben

 

Bra att de fega anonyma jävlarna redan från start börjar hota den nya tränaren. Måste ha varit jättetufft den gången 100 gubbar går in och hotar en kille som försöker sköta sitt jobb. Vad skulle dessa kretiner tycka om vi åkte till deras jobb(om de har något) och förklarade för dom i vilken säck de skulle lägga just det glasspappret? Är det okej? Jag gillar fotboll men jag kommer aldrig att gå och kolla på en match med ett lag som tillåter gruppmobbing i sina stadgar. Pinsamt att Solnapacket fortfarande inte vågat göra sig av med dessa så kallade fans.

 

Nu väntar vi bara på att "de anonyma idioterna" ska våldta Millers morsa eller spöa på hans barn. Vi är ju välbekanta med hur dessa döskallar betett sig förut men AIK är för svaga för att stoppa detta som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela