King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Bra Dag

Publicerad 2010-07-05 01:13:24 i Allmänt,

En prövning. En kul dag eller fler? Vad vet jag att bo granne med Lakanet har sina ups and downs. Det sker en del saker och ungefär vid 22-tiden så spikade vi att vi skulle ta färjan till skärgården imorgon. Har för mig att jag skulle ta med ett tält också.

 

Utö var ett alternativ och som sagt, the cutting yard is nice in the summer.

 

Vi hade en bra dag i Tyresö idag. Efter en tuffingkväll med Råttan och brorsan så slutade denna på Bollmora Bar & Pub, vilket är ett nytt namn för det gamla sluskhaket Kurres Corner. Där vi blev informerade att man skulle betala entré. Okej jag vet det var 30 kronor men sånt gör mej lack.

Idioten som hade en bricka med texten entrévärd sa att:” det gör ju alla eller hur?” och vi svarade lite mongoaktigt:”Gör dom?” ”Ja ni vet… alla gör det”.

 

 

Bäste Idiot/Entrévärd

Det är säkert inte du som kommit på idén att ta betalt men kom för fan inte och säg att alla restauranger eller pubar tar betalt för inträde. Fråga mig inte en gång till om jag vill hänga av mig när jag kommer dit när jag bara har en skjorta på mig. Nästa gång hänger jag in den och sitter barkroppad i baren.

 

För övrigt så kan jag bara säga så här att namnbytet gjorde inte stället bättre. Leffe var där och han hade på sig ett linne i de Brasilianska färgerna och kortbyxor. Stefans tajta kortbyxor som slutade ovanför knäna vill jag aldrig se igen. Inte på ett ställe där man ska betala inträde i alla fall. Ullas alkoholism gör att hon har svårt att ragga killar tror jag. Även fast man är ung så kan man ju vara fyllkaja eller hur? Viktigt är då att man dricker alkoläsk och går ut och röker var tionde minut. Kenta varför tror du att du kan gå ut och dricka på lördagarna när det är fyllan som gjorde att du fick sitta på kåken för?

Som sagt en bra dag idag. Piller-Patrik såg riktigt skum ut på Hörnet ikväll. Han hade en hund med sig och något barn, med nån kvinna som har en tatuering. Lagom? Bara ruggigt. Man kan ansöka om körkort men ungar får man skaffa även om man är massmördare, pedofil eller röstar på KD. Skumt.

 

Kom in i en Otis Redding eufori när jag kom hem som övergick i Sam Cooke. Nice och inte skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela