King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Expressens och Snoppmätningar

Publicerad 2010-12-20 17:24:26 i Allmänt,

Saxat från Expressen under rubriken sexmyter:
"Afrikanska män har stora snoppar.
Sant. Afrikanska män är utrustade med större genitalier än män i resten av världen. Undersökningar visar att maxlängden på en asiatisk snopp är 13 centimeter, medan motsvarande siffra är närmare 20 centimeter när det handlar om afrikanska snoppar."




Det må vara sant att afrikanska män är mer välutrustade än oss andra, men jag är jäkligt tveksam till att maxlängden för våra asiatiska vänner är 13 centimeter. Vad händer om Hashimura råkar få 15 centimeter? Kan det vara ett tryckfel och de menar medellängden? Är det inte också så att om den är över tjugo så är det inte längre en snopp utan en kuk? Det här kommer Cobran att fundera mycket på under kvällen. Därmed inte sagt att han ska komma med någon fortsättning eller något uttalande i frågan.




Vem är det som åker runt och mäter? I vilket syfte? Cobran undrar också huruvida afrikanska kvinnor har större snippa än exempelvis asiater? Är det därför Putte åker till Thailand? Nu blev det så många frågeställningar att jag knappt kan tänka klart.
Ifall någon kan sprida lite ljus över detta ovanligt relevanta spörsmål så är jag tacksam för svar. Visste att det äntligen fanns en mening med att Expressen fortfarande ges ut. På grund av Cobrans religiösa och viktorianska uppfostran så kommer det inte att vara några bilder i denna artikel.

Kommentarer

Postat av: Ross

Publicerad 2010-12-21 09:22:47

Med risk för att bruka runda ord måste jag ändå försöka ge min syn på dilemmat:



*Svenska kvinnor åker på Kukresor till Gambia.

*Svenska män åker till Thailand.



Jag tror det ger en del av svaret.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela