King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Tårpilar Genom Kroppen

Publicerad 2010-08-25 00:49:08 i Fotboll,

Det finns musik som går rakt igenom huden och in i hjärtat. Weeping Willows har alltid varit ett sådant band. Nu pratar vi helheten som band. Det är ytterst få band som är så olika ut när de står på scen men när de spelar ihop så blir det något som väldigt få kan få fram. Jag tror att det är väldigt få som kan beröra en publik som de kan. Visst det är hjärtesorg och deppigt men när man har glimten i ögat som Magnus Carlson och Stefan Axelsen får man helt plötsligt en redan fantastisk publik att gå i däck. Det var en fantastiskt bra konsert ikväll.

Jag fick än en gång se, vad jag tror är Sveriges bäste entertainer, Magnus Carlson (må hans namne dö i en busskrasch, närå men nästan) som likt en rejäl ”crooner” höll publiken i ett järngrepp. Det är få som i vårt lilla land som kan göra det på riktigt. Att han dessutom har de coolaste solbrillorna sedan Brut Reynolds körde bil genom USA gör inte saken sämre. Det var synd att han tog av dom efter pausen, han borde ha haft såna där dom man kan fälla upp istället.

Kul lirare som var med dessutom. Janne är ju alltid kul, även om hans skalle skymde halva scenen och jag retade på de där hårstråna som stod rakt upp, så är han ju alltid en prydnad för ett groggbord. Bankdirektrisen hade haft en jobbig dag så hon softade med en kaffe emellanåt, vilket är ett allvarligt brott men hon kommer undan med det. Jag har fortfarande hennes strumpor kvar. Dessutom så hade hon ett par vänner med sig som var riktigt jävla kul att umgås med. Råttan är ju som vanligt en fröjd för ögat och alltid på jakt efter en ny öl. Bosse var en ny bekantskap även om jag kände till hans namn, men en kul jävel var det.

 

 

Var hemma vid halv elva och chattade lite med Sanna som är en ännu roligare kvinna, även om hon inte gillade mitt förslag om strippklubben så är har man alltid kul när man snackar med henne. Dessutom så vet jag att hon läser detta så då är det bäst att mest skriva positiva saker. Hon är väldigt vacker också skrev jag det?

 

 

 

Måste sluta använda Lagerfeldt deo den får en att lukta gammal pundarluder om man svettas lite. Jag får lägga tröjan i saltlake över natten, tror jag.

 

 

Imorgon så ska vi klura på om vi ska gå på Bonden där det är Kväll Kjell Höglund med Sanna Carlstedt och Johan Johansson, eller om vi ska se Nationaldemokraterna på Mosebacke. Jag kan känna att Göteborgarna kan vara lite sega faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela