King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Guide i dejtingdjungeln

Publicerad 2010-08-12 17:02:07 i Allmänt,

De flesta som är skilda har säkert någon gång lagt upp sin profil på någon av de otaliga dejtingsiter som finns, även fast alla inte vill erkänna det. Det är ju inte helt lätt att hitta rätt i den djungeln men jag fick ett litet tips på hur man ska tyda de kvinnliga kontaktannonserna på ett mer konkret sätt.

 



Ålder

40 nånting = 49

50 nånting = 65

 

Personlighet
Poetisk = Deprimerad

Öppet sinne= Desperat

Feminist = Fet
Fördomsfri = Knarkare
Kul = Irriterande
Öm = Tråkig

Utåtriktad = Högljudd och pinsam
Romantisk = Frigid
Känslomässigt stabil = Går på medicin

New Age = Kroppsbehåring på helt fel ställen / haschtomte

Äventyrlig = Jag kommer att ligga med alla dina kompisar

Professionell = Bitchig

Rak = Otrevlig

 

Utseende
Atletisk = Inga tuttar
Vardagligt utseende = Ful
Snygg = Ljuger som en häst travar
Smittsamt leende = Knaprar många piller
Yppig = Väldigt fet
Kraftig benstomme = Enormt fet

Söker
Söker vänskap i första hand = Före detta slampa
Söker själsfrände = Stalker

Civilstånd

Änka = Mördare

Nyligen skild = Besöksförbudet har trätt i kraft

Kommentarer

Postat av: Plätten Persson

Publicerad 2010-08-12 23:57:36

Hahahaha!

Stackars de män som aldrig ger upp och går på dejt efter dejt och upptäcker att det var ännu en som använder ovanstående 'ordlista'

/Anette

Postat av: KingCobra

Publicerad 2010-08-13 08:50:29

Ja nu så är ju allt mer ute i ljuset så att säga. Jag känner att jag givit män rimliga möjligheter till ett liv i tvåsamhet. Kan tänkas att jag har en omvänd för kvinnor på gång, men det är svårare eftersom vi män inte ljuger och bedrar i våra relationer, men man kan ju hitta på...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela