King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Funderingar

Publicerad 2010-08-12 20:45:57 i Allmänt,

Jag blir lite frågande. Jag åker hem till Dahlgren ditbjuden på grogg och fotboll tillsammans med Timo och Jens. Den senare farligt lik Stickan, på håll alltså. Trevligt var det och Dahlgren missade inte ett tillfälle att dissa Zlatan. Det som gjorde mig lite frågande var hans fablaisse för delfiner. Att ha en tavla med nämnda djur i vardagsrummet är väl okej men toasitsen och toarulleshållaren också.

 

 

Har nu verkligen lyssnat igenom Sanna Carlstedts nya platta och jag tror att jag kan spela ”Varför har almar svarta stammar” hur mycket som helst. Barnkören är ju underbar. Hur får man glada barn att sjunga om kondomer och knark? Det klarar bara Sanna Carlstedt.

Sedan är ju ”Try my love” med Jasmine Kara fantastiskt bra. Enormt bra inspelningsteknik på rösten. Hon låter helt klart som en pigg Irma Thomas i sin glans dagar.

Har läst in mig på en mycket intressant undersökning. Jag citerar:

Senaste forskning från universitetet i Tennessee visar att äktenskapen mellan en mindre attraktiv man och en vacker kvinna håller längre och kvinnan i ett sådant förhållande är lyckligare.”

Det innebär ju att det finns hopp för en annan. Kvinnan ska enligt undersökningen vara lyckligare om mannen är ful. Personligen så tycker jag att ytterst få män är snyggare än kvinnor.

 

Samlag varar mellan tre och tretton minuter. Okej seriöst. Jag ska inte skryta om mina sexuella kunskaper eller något annat men TRE minuter? En snabbis på tricken eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela