King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Ensam Mamma Söker

Publicerad 2010-08-25 09:47:23 i Allmänt,

Snart är den här igen! Ensam mamma söker en kille att stöka runt med, ett säkert koncept som därefter kommer att följas i kvällspressen och sedan så kommer någon bli irriterad på mig för att jag inte vet vem Ulla Jonasson är. "Det är ju hon i...." I år har man dessutom den mest irriterande reklamen. Redan nu så är jag lack på dom där brudarna som sitter ler under lugg för att se sensuella ut medan de tvättar sina knattars spindelmannentröjor i klorin rätt ut i havet. Dessutom så vet alla som sett någon sitta på en våt sten i ett vitt linne, att de oftast blir skitiga där bak så de kan svassa mot kameran så mycket de vill, jag vet sanningen. Kan det vara så att detta genererar både igenväxta hjärnor och sjöar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela