King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Ensam gubbe söker

Publicerad 2010-08-28 00:55:55 i Allmänt,

Tydligt och klart så drog jag upp en storm av känslor när jag på Facebook sågade trailern för ett sunkit TV program på trean eller fyran. Ja jag blev klart irriterad på de tre kvinnorna som sitter och sköljer sina barns spindelmannen tröjor i vårt havsvatten. Var fan är miljöpartiet när man behöver dom? Såg ut som det var klorin i vattnet. Klart man blir arg. Samtidigt så fick jag femton(!) kommentarer om detta vilket var intressant ur många aspekter, men framför allt så fastnade jag för en. Den var från en person som trodde att jag önskade att det var jag. Okej, för den och andra som vill, ska jag spela in en egen film där jag sitter näck och tvättar mina spindelmannen kalsonger nere vid Nyfors. Jag lägger den på tuben. Glasklart eller hur?

Har precis genomfört en jävligt bra vegetarisk middag med Paul och Helen och deras barn Gus och Orla. Gus hade köpt en Hammarby tröja idag och visade stolt upp den. Han var väldigt glad och engagerad över Rasmus match imorgon och frågade eightballen massor av frågor om detta. I morgon ska vi leva svenskt förortsliv, har vi kommit överens om. De var rätt trötta på att göra saker i Stockholm och var mer intresserade av att ta en fika i Tyresö Centrum. Ja en sak som man inte har i London är ju faktiskt Tyresö Centrum så det låter ju logiskt. Jävligt trevligt var det i alla fall. Jag blir alltid imponerad av barn som Gus, som är nio år och har varit i Sverige tre dagar, och redan planerar och hoppas att England ska möta Sverige i VM final i fotboll. Okej åttbollen var involverad, men det är väldigt snällt och barn är så sköna när de säger såna saker.

 

 

 

Om ni inte visste det förut så regerar Klorin. Ett av världens bästa rengöringsmedel, utan tvekan, möjligen inte så miljövänligt, men nu blir Ronny glad i alla fall. Jag ska fylla min Ajax sprutflaska med det, och spruta i ögonen på de där tanterna i linnen, i den där trailern, det borde ta bort smajlen för gott. Sen borde jag använda den på Ceilit Bang gubben också, han är än mer irriterande.

Everday is like Sunday är en jäkligt bra låt, liksom Empire State of Mine med Jay Z. Det finns en diabolisk, tiominutersversion av den på tuben där Alicia Keyes spelar piano och sen kommer den store in och tar över.

 

 

Personligen så känner jag mig jäkligt oroad av att borgarna inte tappat fler röster sedan de kom till som regenter i detta land. Orkar man med en period till av nedrustningspolitik? Galningen Maud Olofsson ska i alla fall sluta vilket är positivt men resten? De som har det sämst i det här landet går inte och röstar för att de anser att det inte spelar någon roll. Ja kanske var det negativt att sossarna försökte bli ett så borgerligt parti som möjligt? Underligt dock att inte MP och V gått framåt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela