King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Som plåster på såren

Publicerad 2009-12-28 13:00:56 i Fotboll,

Har under julhelgen kollat den något slöa trafiken på bloggen. Då jag skulle rensa upp lite i arkivet så raderade jag av misstag hela klabbet. Efter detta så kommer det en massa mejl om hur saknade dessa inlägg var och hur detta förstört julen (nja inte riktigt) vilket piggade upp mig rejält.
Som plåster på såren så kommer jag fortsättningsvis att lägga upp en historisk fotbollspelare förutsatt att jag har en ball bild på honom och något roligt att berätta och att han är från England och har stora polisonger. Detta är grundreglerna som jag naturligtvis ska bryta emot, kanske redan imorgon.
Det är jättekul om ni kommenterar inläggen och kanske kommer på fler hjältar som ni vill ha porträtterade.
Redaktionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela