King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

VALBORG

Publicerad 2010-04-30 18:01:01 i Fotboll,

Som Dean Martin en gång sade, amatörernas afton, men det var nog inte om Valborg. Firar man det i andra länder? Inte vad jag vet i alla fall. Nog om det. Att idag se en brasa är ungefär lika viktigt som att tomten kommer förbi på julafton. Jag skippar detta i år. Förra valborg såg jag nog en brasa, vilket var trivsamt. Året innan var det fotboll på TV, om jag inte minns fel så var det Champions League final och då var jag hemma hos en kompis. Raidade mina rabatter på påskliljor som jag gav till hans fru. De såg inget vidare ut eftersom det regnade och blommor som man håller i handen när man cyklar ser sällan bra ut. Vi partajade loss rätt bra och jag vaknade dagen efter med blod i hela huset. Nej jag hade inte mördat någon på hemvägen men väl fastnat med stortån i en uppstickande skruv och knallat omkring i huset. Dessutom så upptäckte jag att jag ringt en tjej som jag var ihop med när jag var 18, vilket ju var lite pinsamt.

Vi får se vad som händer idag. Jag tror det blir lugnt, men man vet ju aldrig. Ska upp till Lakanet och käka korv och dricka rödvin så det blir nog lugnt, eftersom han är rejält bakis. Passar bra eftersom jag ska på fotboll imorgon med Råttan och då vill man ju vara i god form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela