King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Vad Fan Händer?

Publicerad 2012-10-11 13:04:39 i Allmänt,

Normala dagar har jag nästan exakt lika många besökare, give or take a few, så vad i helvete hände igår? När den fyrdubblades? Någon som vet? Givetvis så kan det vara så att det är Svenska Akademin som varit inne, för de ska ju dela ut pris idag och kanske är det så att jag är den förste obskyre bloggaren som får priset.

GW Persson förordade John LeCarre, jag förordar Cobran. Efter som min anonymitet ska leva vidare så kan ni, trogna läsare få möjlighet att hämta priset i mitt ställe, käka middag med vår sexglade monark och hans plastikopererade fru. Dessutom så får du säkert en möjlighet att hälsa på vår Führer eller i alla fall Pastor Hägglund, för han brukar alltid hålla sig framme när det bjuds gratis mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela